sobota, 12 października 2013

Odwieszam...? + Nowy bloguś

Cześć misiaczki wy moje.
No więc tak, po pierwsze, założyłam nowego bloga. Nie, nie jest on o Violetcie, Naxi, Marcesce, jednym słowem, nie jest on związany z Violettą, ani z żadnym innym serialem, czy zespołem.
Jest o.. No właśnie, nic wam nie powiem. Tego to się dowiecie, czytając go, i zaglądając na niego, jeśli oczywiście chcecie.
Oto on - http://ostatnia-szansa-czeka.blogspot.co.uk/
Jak na razie jest tylko wstęp, ale w weekend powinien pojawić pojawić się prolog.
Druga sprawa jest taka, że chyba odwieszam bloga. No wiecie chyba o co chodzi.
Skoro założyłam nowego, to nie fair by było, gdybym pisała na tamtym, a tego olała.
No i wreszcie chodzę do szkoły, z czego ciesze się, ale w połowie, bo posty będą rzadziej.
Ale spoko jest. Szkołę zaczynam o 8:30, także o 8 jadę tam, a w domu jestem koło 15.
Zadania mamy gdzieś raz w tygodniu, dlatego mogę sobie wejść na kompa i napisać coś, po szkole.
Rozdziały będą co 1-2 tygodni, mam nadzieję, że przez to ten blog wam się nie znudzi.
A po trzecie, mam takie pytanko. Jak się robi tak, żeby blog był tylko dla zaproszonych użytkowników? Wie ktoś?
Bo skoro niektórzy z was to czytają, a nie komentują, to ja się prosić nie będę.
Wiem, wiem wredna jestem i to strasznie, ale możecie se tam gadać co chcecie, mnie to nie rusza.
Jak nie będziecie czytać, to trudno. Ja też rzadko komentuję, ale zawsze się jednak staram, i nie mam na to czasu. Mamy szkołę i każdy z was to wie, a jeśli nie przeczytam czegoś, to później muszę nadrabiać, i wychodzi na to że komentuję 5 rozdziałów później.
Naprawdę, napisanie szczerej opinii zajmuję minutkę, czy dwie, ale wam się oczywiście nie chcę.
Dobra, nie przynudzam, nie obrażam.
Paa<33
Buźki:************

1 komentarz: