sobota, 13 lipca 2013

Nominacja x2

Hej. To znowu ja. Zostałam znowu nominowana do LBA. Cieszę się i dziękuje Mokito i jej blogowi.



Moje odpowiedzi:

1.Kto według ciebie najlepiej tańczy ze Studia 21?
No jak dla mnie to Leon, Maxi i Broadway.

2.Którą parę przyjaciół najbardziej lubisz?
Chyba Fran i Cami.

3.Twoja ulubiona piosenka z "Violetty" to...
Nuestro Camino.

4.Lubisz Naty?
Tak.

5.Wolisz Leona czy Tomasa?
Co za pytanie. Oczywiście, że Leosia <3

6. Jaki jest twój ulubiony film?
Nie mam ulubionego.


7. Jaki jest twój ulubiony serial?
Dużo tego. Ale myśle, że Violetta jest na pewno jednym z nich.

8. Najładniejszy chłopak ze Studia 21 to...
Leon

9. Najładniejsza dziewczyna ze Studia 21 to...
Zdecydowanie Francesca.

10. Ulubiona postać z "Violetty" to..
Fran i Naty

11. Najzabawniejsza osoba ze Studia 21 to...
Nwm, ale teraz jak dla mnie najzabawniejsza jest plama na czole Gregoria.

Blogi i pytania są te same co poprzednio  

------------------------------
Rozdział będzie dziś wieczorem, albo nawet później, bo chcę zrobić dłuższy na specjalne życzenie.









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz