piątek, 19 lipca 2013

Przeprosiny i wyjaśnienia

Hej. Teraz chciałam was przeprosić. Wiem, że dawno nie było rozdziału, anivw ogóle żadnego posta, ale mak wyjaśnienie i powody. No więc. Na początek chciałam was przeprosić za wszelakie błędy.  Zawsze pisałam na laptopie, ale niedawno się zepsuł. Mam to szczęście, że u mnie w domu mamy jeszcze komputer. Niestety jest on w pokoju w którym śpi małe dziecko więc nie mam do niego stałego dostępu. Rozdział na nim mam już prawie cały napisany, więc jutro go tylko dopracuje i dodam. Teraz pisze z telefonu, stąd te błędy. Jeśli chodzi o wykreślanke, to pojawi się ona a le dopiero gdy laptop zosstanie naprawiony, bo to na lnim znajduje sie specjalny program do robienia wykreślanek. Nie złośccie sie na mnie, bo jak na raziie w tej sytuacji jestem bezradna. Licze na komcie. Buziaki SASI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz