środa, 31 lipca 2013

Przeczytajcie! Ważne!

Hej;(
Dno, kompletne dno.
Zastanawiam się nad blogiem. Mało popularny, kiczowaty, zwyczajny. Niby jest tam te 4000 wejść, no i są blogi, które mają o wiele, wiele mniej, ale i tak czuję się źle.
Zastanawiam się nad zawieszeniem go.
Wiem, że pod tym postem nie będzie żadnego komentarza, bo są one tylko pod rozdziałami. Czasami są one tylko ze względu na szantaże wywołane przeze mnie. Wiem, że to trochę egoistyczne z mojej strony, ale nic już nie poradzę.
A z tego co zauważyłam, to większość komentarzy ogranicza się do słowa super, albo fajny. Wiem, że to w jakiś sposób jest jednak porządny komentarz, bo w ten sposób wyrażacie swoją opinię. I przepraszam ,jeśli kogoś uraziłam.
Inne blogerki działają, no po prostu działają. Jeśli proszę was o opinię, to robię ankiety, bo wiem, że nie wyrazicie ich w komentarzach pod postem.
Nie będę was tu nawet na końcu prosić o pozostawienie komentarzy, bo to zależy tylko od was.
Zawieszenie tego bloga, nie jest w żadnym razie szantażem, to po prostu taka moja myśl.
Ja na pewno, nie chcę go zamykać, bo jest on częścią mojego serca i zawsze nią będzie. Na pewno chcę dalej pisać, chcę się tym podzielić ze światem. Ale nie wiem czy to ma sens. Rozdział 13 pojawi się jutro, ale nie wiem czy będą jeszcze kiedykolwiek następne rozdziały. Przepraszam. Nie jest egoistką. Jestem po prostu beznadziejną pisarką.
Nie mam niskiej samooceny, ale skoro już założyłam bloga, to nie będę czekać w nieskończoność, aż przyniesie on jakieś efekty. Jeśli nie jest on wystarczająco dobry, to prowadzenie go nie ma sensu.
Do zobaczenia, przy kolejnym być może ostatnim 13 rozdziałem
SASI
Kocham was<333

1 komentarz:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kocham twojego bloga.Zawszę go czytam kiedy mam doła twój blog czasem mnie rozśmiesza.

    OdpowiedzUsuń