środa, 28 sierpnia 2013

Sprawa Naxi

Witam:)
No więc, ostatnio niektórzy z was pytają się mnie kiedy będzie NAXI.
Od razu mówię:
Naxi pojawi się za niedługo, ale musicie poczekać.
To będzie bardziej skomplikowane niż mylicie.
Na niektórych blogach jest tak; Kocham cię, ja cię też, przytulają się i są razem.
Bez sensu i nudno.
Ja zrobię troszkę inaczej.
Za kilka rozdziałów zacznie się coś dziać, ale poczekacie dłużej zanim będzie ta para.
Sorka, ale ten blog nie jest o Naxi, tylko o wszystkich, więc daje tu każdego po trochu.
Na razie staram się to wszystko sprostować, nie możecie ode mnie niczego więcej wymagać.
Możecie jedynie czekać.
Teraz nie mam do tego głowy, przygotowuje na piątek One Shot, a to będzie dość długie, chcę się postarać.
Buziaki:***
Wasza Sasi :-)
<3333333333333333333


2 komentarze:

  1. Okay, więc czekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń